Gânduri nerambursabile
Despre fonduri structurale şi de coeziune europene, despre fonduri nerambursabile în general şi nu numai ...

Blogul echipei CCID din 11.07.2010 


Platformă automatizată pentru derulare achiziţii proiecte co-finanţate din fonduri UE
autor  Sorin BUDA
data marţi, 28 mai, 2019 
categoria Soluții 
 

FastBID.ro este o platformă automatizată pentru derularea procedurilor de achiziție din cadrul proiectelor co-finanțate din fornduri europene

Derularea în 5 pași a Procedurii competitive aplicabilă solicitanților / beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.
Pasul 1 - Cu ajutorul platformei FastBID.ro întocmiți rapid documentația procedurii de achiziție. Completați câteva formulare simple, iar platforma vă generează automat Aunțul de participare, Invitația de participare, Caietul de sarcini (Specifcațiile tehnice) și Declarația privind evitarea conflictului de interese.
Pasul 2 Prospectarea pieței - Lansați procedura în Platforma FastBID.ro. La data la care stabiliți publicarea informațiilor legate de procedura dumneavoastră, Anunțul de participare va apărea automat pe portalul nostru în secțiunea dedicată publicității pentru procedurile de achiziție. Simultan, platforma FastBID.ro va genera pentru procedura dumneavoastră de achiziție o pagină web care va conține Anunțul de participare, Caietul de sarcini (Specificațiile tehnice), Formularul de înscriere pentru operatorii economici care doresc să participe la procedură (se solicită doar email și CUI), Formularul prin care operatorii economici vă pot adresa întrebări de clarificare. În aceeași zi puteți transmite mesaje email, tot prin intermediul platformei FastBID.ro, cu invitații de participare adresate operatorilor economici de la care doriți să primiți oferte (acești operatori economici sunt înscriși automat în procedură). Retransmiteți invitațiile ori de câte ori este nevoie și oricând, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Publicați Anunțul și pe pagina de web Fonduri-UE.ro, atașați Caietul de sarcini (Specificațiile tehnice) generat de platforma FastBID.ro și includeți un link către pagina procedurii de achiziție. Având propria pagină dedicată procedurii de achiziție aveți o soluție rapidă pentru limitele de 10MB și respectiv 2MB aferente diferitelor tipuri de documente care se pot încărca pe pe pagina de web Fonduri-UE.ro.
Pasul 3 - Răspundeți la solicitările de clarificări și formulați erate pe marginea specificațiilor tehnice - toate aceaste informații sunt publicate pe pagina procedurii dumneaAnaliza ofertelorvoastră de achiziție generată de platforma FastBID.ro și astfel ajung la toți cei interesați, respectând principiul transparenței impus de OMF 1284/2016, fără a mai fi nevoie să transmiteți dumneavoastră emailuri individuale la fiecare dintre operatorii economici interesați de procedură. Descărcați ori de câte ori este nevoie raposrtul privind clarificările generat de platforma FastBID.ro și încărcați-l pe pagina de web Fonduri-UE.ro. Operatorii economici își vor depune ofertele tot online, prin intermediul platformei. Ofertele nu se put depune decât până la termnenul stabilit de dumneavoastră. Scăpați astfel de ofertele carear putea să vină după data de expirare și de bătăile de cap ocazionate de returnarea lor. Standardizarea ofertelor va face ca evaluarea să fie ușor de realizat (nu mai trebuie să căutați informații prin diverse documente, ofertele nu pot fi transmise decât dacă conțin toate informațiile de bază de care aveți nevoie, toate ofertele sunt transmise în moneda pe care o stabiliți dumneavoastră fără să mai fiți nevoiți să le aduceți în evaluare la același numitor comun). Nu aveți acces în această etapă la conținutul ofertelor, dar aveți informații legate de numărul ofertelor depuse, numărul ofertelor aflate în lucru și despre numărul ofertelor retrase astfel încât să puteți prelungi termenul de depunere al ofertelor, dacă acest lucru este necesar. (nu uitați să actualizați informația pe pagina de web Fonduri-UE.ro în cazul în care prelungiți termenul de depunere al ofertelor).
Pasul 4 Analiza ofertelor - După trecerea termenului stabilit pentru depunerea ofertelor puteți demara etapa de Evaluare (Analiza ofertelor). Comparați ușor prețurile și detaliile legate de reprele ofertate. Ori de câte ori este nevoie platforma le va trimite pe email ofertanților solicitările dumneavoastră de clarificări. Ei vor răspunde tot prin intermediul platformei și nu veți mai fi obligați să trimiteți confirmări de primire sau să verificați dacă nu cumva răspunsul a intrat în SPAM. La finalul acestei etape stabiliți ofertantul declarat câștigător, iar platforma va genera automat Raportul procedurii (Nota justificativă de atribuire) și toate celelalte documente aferente Dosarului procedurii de achiziție.
Pasul 5 Semnarea și implementarea contractului de achiziție - Aveți la dispoziție un Contract de achiziție standard, personalizat de platformă pentru procedura dumneavoastră de achiziție. Contractul este disponibil inclusiv în format Microsoft Word ca să îl puteți modifica în funcție de nevoile dumneavoastră. În termenul legal de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului le puteți comunica ofertanților rezultatul procedurii competitive. Cu un singur click platforma FastBID.ro va transmite către fiecare ofertant rezultatul procedurii în scris pe email. Aveți în vedere să completați informațiile referitoare la câștigătorul contractului și pe pagina web Fonduri-UE.ro, în termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului. În perioada de implementare a contractului de achiziție aveți la dispoziție în platforma FastBID.ro toate formularele necesare pentru Acte adiționale, pentru Predare / Primire, Punere în funcțiune și pentru Recepția reperelor care au făcut obiectul procedurii dumneavoastră de achiziție. Toate aceste documente sunt personalizate de la început cu informațiile relevante aferente achiziției derulată de dumneavoastră.
Dosarul procedurii - documente generate automat de platforma FastBID.ro
  1. Specificațiile tehnice
  2. Dovada anunțului / invitațiilor / clarificărilor / comunicărilor rezultatului (după caz)
  3. Nota justificativă de atribuire
  4. Declarații pe propria răspundere din care rezultă că ofertantul câștigător / solicitantul / beneficiarul privat nu a încălcat prevederile referitoare la conflictul de interese
  5. Ofertele originale și clarificările (după caz)
  6. Contractul de achiziție
  7. Actele adiționale (după caz)
  8. Alte documente relevante, inclusiv documentelecare dovedesc realizarea achiziției (de exemplu: procese-verbale de recepție servicii și lucrări, livrabile, procese-verbale de predare primire etc.)

Alte documente - generate automat de platforma FastBID.ro
  1. Formular Comandă
  2. OPIS

Dosarul procedurii - Documente care trebuie atașate la dosar de către utilizator
  1. Nota privind determinarea valorii estimate
  2. Nota justificativă privind decalarea datelor de semnare a contractelor (după caz) - pentru loturi
  3. Contestațiile (după caz)

Inițiați acum procedura dumneavoastră de achiziție pe platforma
www.FastBID.ro
 



Comentează acest articol !
decembrie, 2019
L M M J V S D
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
<< <  decembrie 2019  > >>

Ultimele articole
Cele 5+ elemente care stau la baza proceselor de achiziție (OPEX)
Câteva informații cheie garantează o bună desfășurare a procedurii de achiziție
Platformă automatizată pentru derulare achiziţii proiecte co-finanţate din fonduri UE
Comerț / Servicii 2018
Microindustrializare 2018
Procurement Trainer / Mentor / Coach
ISO 20400:2017 ”Sustainable procurement” e aici
Votează cele mai interesante propuneri
Declarație de dragoste
Câteva obiceiuri de care a venit timpul să ne despărțim
1. E timpul să renunțăm la foile de calcul cărora le pierdem șirul
Câteva obiceiuri de care a venit timpul să ne despărțim
22 Nov. 2014 termenul de depunere a proiectelor

Căutare
Anulati selectia

Cuprins
Prima pagină
Asa NU ! 
Conferinte si Evenimente 
Facebook 
Finanţare nerambursabilă 
H.G. nr. 274/2013 
Jobs 
Memento 
Oportunitati 
Oportunitati de afaceri 
POR 2007-2013 

Ultimele comentarii
Sorin B.: În sine este necesar doar ultimul bilanț depus (2012 sau 2013). Celela .......
Cristina: Este necesar bilantul la 12.2011? Societatea este infiintata in 2012.S .......
Sorin BUDA: Bugetul alocat pentru această sesiune:
Regiunea NORD-EST 5,43 milioa .......
Anca: Buna ziua. As avea cateva nelamuriri si doream sa stiu daca aveti un s .......
marius : N-am inteles f. clar cu zonele: pentru Bucuresti este posibil ? .......
daniel nohu: Doar in cele 3 regiuni se depun dosarele? Exista o perioada de depuner .......
Sorin BUDA: Vezi secțiunea Link-uri utile, Ghidul Solicitantului. Arhiva conține i .......



Statistici vizualizare
Vizualizări pagină 0
vizitatori unici 0


© TradeOFFICE 2006 - 2019, Dezvoltator S.C. TEHNOLOGIC AMG